středa 17. listopadu 2010

Slovo úvodem

Když jsem přemýšlel, jak celý tento blog pojmenovat, rozhodl jsem se pro název Zakarpatská Ukrajina. Asi tomu bude proto, že jinde jsem zatím na Ukrajině nebyl, a přestože Zakarpatskou oblast nemám prochozenou křížem krážem, jak by řekl Čech, mám v plánu ji poznávat dál.
Poprvé, když jsem Zakarpatskou oblast "objevil", jsem byl fascinován podobností přírody a odlišností lidí. Čekal jsem rozbitou poloopuštěnou zemi – a ono tomu taky nebylo jinak, přesto jsem pořád asi plně nepochopil, kde ti lidé berou tolik elánu do života. Začali jsme tuto zemi fotit a poznávat a zpátečně mohu říct jediné- jsem rád, že mě tenkrát napadlo podívat se zde a nechat si změnit svůj pohled na svět.



Varování lidem se vztahem k fotografii! Pokud rádi fotíte a rozhodnete se porozhlédnout po něčem tak emočně a plošně rozměrném, jako je Zakarpatská Ukrajina, mohlo by se Vám stát to, co mě, totiž naprostá averze vůči dosavadním fotosubjektům a tématům, návrat ke kinofilmu a alkoholická degenerace:-)

Žádné komentáře:

Okomentovat